ابوریحان بیرونی

چهره های ماندگار و مشاهیر

ابوریحان بیرونی

چهره های ماندگار و مشاهیر

ارتش سوریه حومه لاذقیه را تصرف کرد

سلام خواننده های مهربونم . سلامت باشید ایشالا . یه چیزی تو دلم هست که مدت هاست میخوام بهتون بگم ولی روم نمیشه نمیدونم چطوری بگم که منظورمو بفهمید ولی بالاخره باید دلمو به اقیانوس بزنم و بگم... و اونم اینه که......... برام نظر نزارید! اصلناااا ناراحت میشم به جون خرسم . بابا چه وضعشه خسته شدم از تنهایی از بی نظری ... اوووو ااوووو (الکی مثلا دارم گریه میکنم)


سوریه، آزادسازی شمال شرقی لاذقیه   

۸:۵۸


العالم: ارتش سوریه مناطقی از شمال شرقی لاذقیه را تصرف کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ارتش سوریه نقطه هزار و صد و دوازده واقع در شمال جبل الکاروره/تله وادی/ارض قرطب/ واقع در حومه شمال شرقی لاذقیه را به تصرف در آورد.
___________________________
سند بازطراحی اراک از نظر حقوقی بسیار محکم است   
۱۰:۰۷


رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سند بازطراحی اراک از نظر حقوقی بسیار محکم است زیرا شش وزیر کشورهای گروه ۱+۵ به علاوه نماینده اتحادیه اروپا و همچنین وزیر امور خارجه کشورمان آنرا امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبر صالحی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: برای اینکه به خارج کردن "کالندریا" (مخزن قلب راکتور) از راکتور اراک اقدام ‌کنیم مقرر شده بود نخست یک موافقتنامه یا سند رسمی توسط کشورهای 1+5 و نماینده اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه کشورمان امضا شود که این کار انجام شد و محتوای آن نیز مورد موافقت دو طرف است.


وی ادامه داد: شرط دیگری که برای خارج کردن «کالندریا» از رآکتور اراک باید احراز شود گزارش آمانو در 24 آذر به شورای حکام مبنی بر بسته شدن پرونده هسته ای ایران است.


صالحی درباره میزان اعتبار سند بازطراحی اراک از نظر حقوقی گفت: یکی از معتبرترین سندهای بین المللی، سندهایی است که دولتها آنرا امضا می کنند و از این منظر این سند بسیار محکم است.


وی ادامه داد: سندهای دیگری مانند سندها یا موافقتنامه های تجاری می توان تولید کرد اما این سندها را شرکتها امضا می کنند نه دولتها و در اینگونه سندها طرف مقابل می تواند وفای به عهد نکند.


رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که آیا سند بازطراحی رآکتور اراک به شکل قطعنامه درخواهد آمد؟ گفت: ابتدا باید موضوع پی ام دی در 24 آذر بسته شود و این شرط اساسی ماست و مقام معظم رهبری نیز بر روی این مسئله تأکید کرده اند و همچنین این سند باید ضمانت اجرای لازم را داشته باشد.


صالحی با تأکید بر اینکه به این سند اکتفا نمی کنیم افزود: اکنون در حال مذاکره برای اسناد تجاری هستیم تا آن اسناد را به امضاء شرکتهای مورد نظر که عهده دار آن هستند برسانیم.
___________________________


شیروان ، شهر مهر است و مهربانی. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

مهر میهن ، در دل ایرانیان ، همواره موج می زند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف

 


با مهربانی، مهر شیر درنده را هم خواهیم دید. حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

آنکه به خرد توانا شد ، ترس برایش بازی بیش نیست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

سخن خردمند، راه رسیدن به خوشبختی را کم می کند و سخن نادان تباهی را نزدیک می سازد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

هر حماقتی ، شجاعت و بی باکی نیست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Iranian philosopher)

مهرورزان ، همگان را به زیباترین واژه ها می خوانند و در روزهای سخت یاور یکدیگر می گردند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

اگر پایکوبی و شادی نباشد، جهان را ارزش زیستن نیست. حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

بازده رنج و سختی خردمندان ، اندرزهای شیرین و پندآموز است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

از طبیعت می توان ، امید و شوق به زندگی را آموخت . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

مهر و دوستی، در سرزمین آزادیخواهان، پاینده است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

همه مردم یک سرزمین، باید پیشوای آزادی و آزادیخواهی باشند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

خردمندان ، تجربه ها و آموزه های خویش را ، بی دریغ بیان می کنند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

عشق نباید آدمی را به گوشه نشینی وادار کند ، این شیفتگی باید توان پرتاب انسان ، به سوی آرمان های راستین را داشته باشد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

زمین ، تنها هدیه ای برای ما نیست ، باید آن را پاس بداریم و به آیندگان بسپاریم .  حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

آرمان های بزرگ، آدم های بی باک و دلیر را، به سوی خویش می کشانند.  حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

بخشنده از دست نمی دهد ، او همواره بدست می آورد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

بدان ، همواره آنکه برای رسیدن به تو ، از همه چیزش می گذرد ، روزی تنهایت خواهد گذاشت، این هنجار دردناک زندگی است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

بدترین فرزندان آنانی هستند که به هر دلیل، پدر و مادر ناتوان خویش را رها نموده اند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

بسیاری وهم خویش را عشق می نامند حال آنکه عشق راه بالندگی شکوفه به میوه است ، زیبا و ناب شدن برای رشد و پویش بهتر دودمانهای آینده.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

به ارد می گویند با ارزشترین چیزی که داریم چیست ؟ می گویم : زمان . باز می پرسند و آن کجاست و چه شد ؟ می گویم : آن را به پای معشوق خویش ریختیم و می ریزیم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

خانواده هایی که بینشی دگم و آهنین بر آنها سوار است ، فرزندانی آشوبگر و عشاقی یاغی ، پدید خواهند آورند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

بسیاری از آرزوهایمان را می توانیم به آسانی ، با نشان دادن توانمندی خویش ، به دست آوریم .  حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

به خواب هایت دل مبند ، زندگی از آن هوشیاران و بیدارانی است ، که از تنهایی برون آمده و برای پیشرفت به هم پیوسته اند .  حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف جهان)

توهین به اینترنت از هیچ کسی پذیرفته نیست.حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

جایگاه فرهنگی کشورها ، در رشد و بالندگی بشری را ، می توان در میزان داده های فرهنگی هر یک از آنها ، در پهنه اینترنت دید .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

عشق به میهن ، همچون دلبستگی فرزند است به مادر. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

نامی را بر فرزند خویش بگذارید که او در دل ، تا پایان زندگی شما را نفرین نکند. حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

نخستین کسانی که در آتش دوستی پسران و دختران نوجوان می سوزند ، خاندان آنهاست .  حکیم ارد بزرگ (جملات ناب , سخنان ناب)

نظم مهمترین مشخصه دستگاه عظیم گیتی است، آدمهای بزرگ منظم ترین انسان ها بوده اند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

جشن های خویش را ، با دعوت همسایگان ، باشکوهتر برگزار کنیم . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

پیشرفت آدمی زمانی بدست می آید ، که بر کردار و رفتار خود ، فرمانروا باشد . حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

تاراج و شورش ، هیجگاه بهانه تاراج و شورش دیگری نیست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد